| Can Soteres, Barcelona, llegint un poema en l’acte del «I Premi de Poesia Caterina Albert i Paradís» organitzat per l’associació catalana de la dona. 1988
|
Durant uns anys la meva activitat literària es centrà en col·laborar en la redacció de llibres de text on, a més a més, incloïa contes breus, originals meus o adaptacions, per encetar les unitats didàctiques.
Empesa per l’amor, els nens i jo vàrem anar a viure a Lliçà de Vall, al Vallès, però també durà poc. Una altra vegada sentimentalment sola, passo nou anys per aquelles terres, canviant sovint de casa i veient créixer als meus fills. És una etapa on la salut no m’acompanya gens i que visc en profunditat els meus nens.
Enamorada de l’amor i pensant en els fills, els meus i els del meus amics, escric un relat breu dedicat a en Jos Rossinyol, el fill del meu estimadíssim Francesc.
|
L’ORIGEN Finalista del concurs «Narracions Breus Port d’Aiguadolç 1998» Narració publicada en el recull del Port d’Aiguadolç el 1998. |
![]() |
Si vols descarregar-te el relat sencer fes click aquí


